Automakelaar aan huis

Automakelaar aan huis heeft als doel de autohandel persoonlijker, transparanter en voordeliger te maken. Wij ontzorgen u volledig tijdens het aankopen of verkopen van een auto.

Met onze aankoopservice helpen wij u zoeken naar de juiste auto. Onderhandelen voor u voor een mooie prijs. En gaan wij mee voor een technische controle, zodat u met zekerheid de juiste auto koopt.

Met de verkoopservice bemiddelen wij voor u voor een eerlijke verkoopprijs voor uw huidige auto. U hoeft zelf niets te doen. Geen vreemde mensen aan de deur, geen eindeloze onderhandelingen en al helemaal geen teleurstellingen. Wij rekenen een vaste bemiddelingsprovisie  zodat u vooraf weet waar u aan toe bent en wat uw voordeel is!

Ook maakt u via ons de beste privé lease deal, wij bieden u via onze partners een groot aanbod auto`s met zeer scherpe lease prijzen. En wanneer u dit combineert met de verkoopservice krijgt u ook nog een mooie prijs voor uw huidige auto!

Automakelaar aan huis geeft onafhankelijk persoonlijk advies en zorgt voor een betere deal.

Automakelaar aan Huis

Tom Wesselingh