Kooyman B.V.

Kooyman B.V. biedt veel mogelijkheden op het gebied op het gebied van sierbestrating voor zowel de hovenier als de particulier. In de regio staat Kooyman B.V. bekend om de goede service, vaak snelle levering en hoge kwaliteit van de producten. Het brede assortiment is met uiterste zorg samengesteld en doordat Kooyman B.V. continu de nieuwste tuin mode op de voet volgt, bieden zij voor iedere tuin de juiste bestrating. Bij het bedrijf vindt u een overdekte show tuin  van ong. 2000 vierkante meter vol tuin ideeën. Hiermee is Kooyman B.V. een van de grootste van heel Nederland. Naast een groot assortiment sierbestrating, tuinhout en natuursteen kunt u bij het bedrijf ook terecht voor alle uitlopende grondwerkzaamheden Van het uitgraven van een tuin tot het verharden van een compleet bedrijfs terrein. Het machine park is zeer uitgebreid, zodat voor elk werk een passende machine kunnen inzetten. Voor vragen kunt altijd bij Kooyman B.V. terecht. Met 40 jaar ervaringen een vakkundig team, gecertificeerd volgens de VCA normen, bent u bij Kooyman B.V. aan het juiste adres voor alle uiteenlopende grondwerkzaamheden. Tevens verhuren zij materieel (zonder bemanning). Kooyman B.V.

Poelweg 2

1424 PB De Kwakel